20102010 20112011 20122012 20132013 20142014 20152015 20162016 20172017 20182018 |20192019

EВРОПЕЙСКИ ФОТО ФЕСТИВАЛ - EUROPEAN PHOTO FESTIVAL

01
/
01
/
02
/
02
/
03
/
03
/
04
/
04
/
05
/
05
/
06
/
06
/
07
/
07
/
08
/
08
/
09
/
09
/
10
/
10
/
11
/
11
/
12
/
12
/
13
/
13
/
14
/
14
/
15
/
15
/
16
/
16
/
17
/
17
/
18
/
18
/
19
/
19
/
20
/
20
/
21
/
21
/
22
/
22
/
23
/
23
/
24
/
24
/
25
/
25
/
26
/
26
/
27
/
27
/
28
/
28
/
29
/
29
/
30
/
30
/
31
/
31
/
01
/
01
/
02
/
02
/
03
/
03
/
04
/
04
/
05
/
05
/
06
/
06
/
07
/
07
/
08
/
08
/
09
/
09
/
10
/
10
/
11
/
11
/
12
/
12
/
13
/
13
/
14
/
14
/
15
/
15
/
16
/
16
/
17
/
17
/
18
/
18
/
19
/
19
/
20
/
20
/
21
/
21
/
22
/
22
/
23
/
23
/
24
/
24
/
25
/
25
/
26
/
26
/
27
/
27
/
28
/
28
/
29
/
29
/
30
/
30
/
01
/
01
/
02
/
02
/
03
/
03
/
04
/
04
/
05
/
05
/
06
/
06
/
07
/
07
/
08
/
08
/
09
/
09
/
10
/
10
/
11
/
11
/
12
/
12
/
13
/
13
/
14
/
14
/
15
/
15
/
16
/
16
/
17
/
17
/
18
/
18
/
19
/
19
/
20
/
20
/
21
/
21
/
22
/
22
/
23
/
23
/
24
/
24
/
25
/
25
/
26
/
26
/
27
/
27
/
28
/
28
/
29
/
29
/
30
/
30
/
31
/
31
/

Омразата наранява

„Омразата наранява“ (Hate Hurts) е документален фотографски проект, който разобличава насилието, с което се сблъскват бежанците и лицата, търсещи убежище от момента в който се опитат да прекосят някоя от европейските граници и факторите, които допринасят за прилагането му. От 2015 година проектът представя хронологията на личната цена на това насилие из цяла Европа, като се започне от психологическия натиск, причинен от недостъпността до бюрократичната система, задържането и несигурността до унижението и болката от физическото насилие, често прилагано от самите държавни сили за сигурност. Мащабът и грозните последствия от тези престъпления се подценяват и/или често се пренебрегват, като фактически трайната неспособност на Европа да се справи с бежанския поток води единствено до нарастване на насилието, обществено отхвърляне и злоупотреби от страна на организираната престъпност и представители на крайната десница, което говори за растящо системно насилие. Като използва методите на разследване и хроника на събитията, проектът цели да разобличи системното насилие към бежанците и лицата, търсещи убежище. Той кара зрителите да предприемат едно визуално пътешествие на размисъл и анализ, като очертава различните пластове, свързани с миграцията и посочва как правителствата се възползват от притесненията на хората във връзка със сигурността, икономическите страхове и културното заличаване, за да получат подкрепа за завоя към национализъм, за водене на военни действия, за затягането на граничния контрол и посегателствата върху гражданските свободи.

Чинзия Д’Амбрози

Чинзия Д’Амбрози

Провокирана от трудното ми ранно детство, избрах пътя на разказвач на истории и застъпник за онези, които са били потискани и маргинализирани. Имам магистърска степен по фотожурналистика и документална фотография от лондонския Колеж по комуникации.
Участвала съм в самостоятелни и групови изложби и имам много публикации в международен и национален мащаб, включително ВВС, „Амнести“, „Вайс“ (Vice), „Хъфингтън пост“, „Метро“, „Биг ишю“ (Big Issue), „Ню Интернешънълист“, университета Оксфорд, Националния театър, „Шелтър“ (Shelter), „Спасете децата“, списание „Уорскейпс“ (Warscapes).
Фотопроектът „Преходно“ (Transitional) бе номиниран от издателя Дюи Люис в „Сорс Градюейт“ (Source Graduate ) през 2014 година, „Поздрави от плантацията“ (Greetings from the Estates) получи наградата на Съвета по изкуствата (2015 г.), фотокнигата „Преходно“ (Transitional) се съхранява в гръцкия Център за постоянна фотографска експозиция. Краткият филм „Предразсъдъците и ние“ (Prejudice and us) получи наградата „Най-добра кампания“ от Хамърсмит Юнайтед Чаритиз (Hammersmith United Charities) за 2016 година. Поредицата “Омразата ранява“ (Hate Hurts) получи наградата на Галерията на фотографите в Лондон (2017 г.).

www.cinziadambrosi.com
www.hatehurts.eu