20102010 20112011 20122012 20132013 20142014 20152015 20162016 20172017 20182018 |20192019
01
/
02
/
03
/
04
/
05
/
06
/
07
/
08
/
09
/
10
/
11
/
12
/
13
/
14
/
15
/
16
/
17
/
18
/
19
/
20
/
21
/
22
/
23
/
24
/
25
/
26
/
27
/
28
/
29
/
30
/
31
/
01
/
02
/
03
/
04
/
05
/
06
/
07
/
08
/
09
/
10
/
11
/
12
/
13
/
14
/
15
/
16
/
17
/
18
/
19
/
20
/
21
/
22
/
23
/
24
/
25
/
26
/
27
/
28
/
29
/
30
/
01
/
02
/
03
/
04
/
05
/
06
/
07
/
08
/
09
/
10
/
11
/
12
/
13
/
14
/
15
/
16
/
17
/
18
/
19
/
20
/
21
/
22
/
23
/
24
/
25
/
26
/
27
/
28
/
29
/
30
/
31
/

Пластове

Четирима визуални артисти, живеещи в Брюксел, са събират да покажат свои различни фотографски подходи към градове, живопис, движение и памет. Наслаждавайки се на множеството техники, които съвремeнната фотография предлага (лаборатория, “toy-camera”, колажи и цифрови манипулации) окончателното им решение е личен артистичен избор.

Многопластовите значения са основна характеристика на днешната фотография, която е комбинация от естетически, социални и индивидуални модели. Тази сложност поддтиква авторите да отправят своите търсения отвъд привидността на образите.

Отвъд класическия модел стремящ се да улови “решаващия момент”, градската фотография на Корине Льокот, Валентина Пачеко Фернандес и Пабло Авендано разкрива града като наслагващи се времеви моменти, които не принадлежат на никого, и по този начин го представя като своеобразно археологическо място.

Огледалните игри между живопис и фотография са безкрайни и плодовити, както го показва експерименталната фотография на Катрин Льонгли.

Създаването на илюзия за движение от неподвижен образ е предизвикателство за много фотографи. За Корине Льокот и Пабло Авендано то е вдъхновение.

В богато напластените художествени предмети на Валентина Панчеко Фернандес откриваме фрагменти от спомени.