20102010 20112011 20122012 20132013 20142014 20152015 20162016 20172017 20182018 |20192019
01
/
01
/
02
/
02
/
03
/
03
/
04
/
04
/
05
/
05
/
06
/
06
/
07
/
07
/
08
/
08
/
09
/
09
/
10
/
10
/
11
/
11
/
12
/
12
/
13
/
13
/
14
/
14
/
15
/
15
/
16
/
16
/
17
/
17
/
18
/
18
/
19
/
19
/
20
/
20
/
21
/
21
/
22
/
22
/
23
/
23
/
24
/
24
/
25
/
25
/
26
/
26
/
27
/
27
/
28
/
28
/
29
/
29
/
30
/
30
/
31
/
31
/
01
/
01
/
02
/
02
/
03
/
03
/
04
/
04
/
05
/
05
/
06
/
06
/
07
/
07
/
08
/
08
/
09
/
09
/
10
/
10
/
11
/
11
/
12
/
12
/
13
/
13
/
14
/
14
/
15
/
15
/
16
/
16
/
17
/
17
/
18
/
18
/
19
/
19
/
20
/
20
/
21
/
21
/
22
/
22
/
23
/
23
/
24
/
24
/
25
/
25
/
26
/
26
/
27
/
27
/
28
/
28
/
29
/
29
/
30
/
30
/
01
/
01
/
02
/
02
/
03
/
03
/
04
/
04
/
05
/
05
/
06
/
06
/
07
/
07
/
08
/
08
/
09
/
09
/
10
/
10
/
11
/
11
/
12
/
12
/
13
/
13
/
14
/
14
/
15
/
15
/
16
/
16
/
17
/
17
/
18
/
18
/
19
/
19
/
20
/
20
/
21
/
21
/
22
/
22
/
23
/
23
/
24
/
24
/
25
/
25
/
26
/
26
/
27
/
27
/
28
/
28
/
29
/
29
/
30
/
30
/
31
/
31
/

Видения

Идеята ми дойде разглеждайки фотографии на Едуард Стайхен (Edward Steichen) и по-специално фотографията „Езерото – лунна светлина“ от 1904г. Там в магическата светлина на здрача, дърветата сякаш се разграждат и сливат в едно с водата, в която се отразяват.
Във фотографската си изложба използвам липсата на фокус за композиционно изразно средство като начин да бъде представено чувството на спомена най-реалистично. Нашите спомени никога не са детайлни колкото реалните предмети, точно за това когато наблюдаваме изображение, в което доминират меките контури на елементите, то ни се струва толкова истинско. Чрез липсата на фокус се разкриват „вътрешните образи”, тъй като те не са оформени изцяло и до най-малките подробности, както е видимият свят.
Абстрактни картини – малко или много нереална, отдалечена представа за действителността. Фотографиите ми са скромен опит да материализирам илюзията, съня или дори халюцинацията.