20102010 20112011 20122012 20132013 20142014 20152015 20162016 20172017 20182018 20192019|20202019
01
/
02
/
03
/
04
/
05
/
06
/
07
/
08
/
09
/
10
/
11
/
12
/
13
/
14
/
15
/
16
/
17
/
18
/
19
/
20
/
21
/
22
/
23
/
24
/
25
/
26
/
27
/
28
/
29
/
30
/
31
/
01
/
02
/
03
/
04
/
05
/
06
/
07
/
08
/
09
/
10
/
11
/
12
/
13
/
14
/
15
/
16
/
17
/
18
/
19
/
20
/
21
/
22
/
23
/
24
/
25
/
26
/
27
/
28
/
29
/
30
/
01
/
02
/
03
/
04
/
05
/
06
/
07
/
08
/
09
/
10
/
11
/
12
/
13
/
14
/
15
/
16
/
17
/
18
/
19
/
20
/
21
/
22
/
23
/
24
/
25
/
26
/
27
/
28
/
29
/
30
/
31
/

Кърджалийци

Визуализация на звукова спектрограма от търкалящ се похлупак

Визуализация на звукова спектрограма от търкалящ се похлупак

Жанровите ограничения в днешно време са размито понятие. Авторът е свободен сам да избере как да визуализира идеите си. Съвременният млад човек, развиващ се и търсещ, също не приема ограниченията. Когато средата не задоволява осъзнатата потребност за нови предизвикателства, той търси нова среда. Миграцията на младите хора от малкия към големия град напомня на „миграцията“ в жанровете. Артистът не се чувства способен да се изрази в даден жанр, прибягва до елементи от подобен жанр или стил, или направо преминава в друг, коренно различен от предишния. Идеята надделява над условното жанрово разделение, съзнанието не приема ограниченията на средата. Изхождайки от тези идеи, може да развием концепция за връзката между понятията за свобода, в случаят чрез фотографията.
Проектът включва серия фотографии – портрети на кърджалийци, напуснали по една или друга причина родния си град. Подходът при заснемането им е синтез между различни жанрове, който в основата си е портретен. Фотографското изображение в своята същност е документ, независимо от жанровите му класификации, а средата засилва документалния характер на портретирания. Тя е елементът, който изважда документа на преден план. Именно средата в която се фотографират „моделите“, условна по същност, служеща си със символи е проекция на реалността.