20102010 20112011 20122012 20132013 20142014 20152015 20162016 20172017 20182018 20192019|20202019
01
/
02
/
03
/
04
/
05
/
06
/
07
/
08
/
09
/
10
/
11
/
12
/
13
/
14
/
15
/
16
/
17
/
18
/
19
/
20
/
21
/
22
/
23
/
24
/
25
/
26
/
27
/
28
/
29
/
30
/
31
/
01
/
02
/
03
/
04
/
05
/
06
/
07
/
08
/
09
/
10
/
11
/
12
/
13
/
14
/
15
/
16
/
17
/
18
/
19
/
20
/
21
/
22
/
23
/
24
/
25
/
26
/
27
/
28
/
29
/
30
/
01
/
02
/
03
/
04
/
05
/
06
/
07
/
08
/
09
/
10
/
11
/
12
/
13
/
14
/
15
/
16
/
17
/
18
/
19
/
20
/
21
/
22
/
23
/
24
/
25
/
26
/
27
/
28
/
29
/
30
/
31
/

Пейзажи от Шотландия

Роден през 1954 г. в Бургас. Завършил съм химия и фотография в Юлиус Фучик през 1980 г. Активно с фотография се занимавам от 1970 г., като съм участвал в младежки национални изложби. На националната изложба Цветна фотография Троян – 78 ми бе присъдена поощрителна награда. Като професионален фотограф съм работил в сферата на туристическата реклама. За мен творческата фотография е била и си остава голямата любов. Заедно с покойния вече Георги Радев създадохме представителния градски фотоклуб, който, заедно със студентския на Живко Арабов, допринесоха за утвърждаването на художествената фотография. По-късно, през 1981 г., съвместно с д-р Мутафчиев направихме Фотоваканция, която бе един успешен форум, утвърден и доразвит от ФОМУС с Юри Трейман. Следва Първия салон за актова фотография ЕОС, и съвместни изложби с полския съюз на фотографите. Участвал съм в почти всички национални изложби, след 1978 г., а също и в международни:
Базел – 1983, Будапеща – 1984, Катовице – 1986 и др. Имал съм и няколко самостоятелни изложби – Актова фотография, Изложба по покана на полския съюз на фотографите в Катовице, Международни фотографски срещи – Пловдив, Единбург и Инвърнес.

Нещата са снимани в Обединеното кралство, като болшинството са в Шотландия. Изложбата е опит, да синтезира в градския пейзаж бита и духовността на една нация, извън туристическите забележителности. Динамичните атмосферни условия/понякога 4-те сезона са представени в един ден/, сякаш резонират с древните традиции, и предават една неповторима мистичност, пред която трудно оставаш безучастен. Чрез най-обикновените изразни средства на фотографията, исках да покажа хармоничното съжителство на древност и съвремие, тая ирационалност, може би мистичност, която те увлича до полуда. Навлизайки по задълбочено в техните традиции чрез новите си контакти, аз преосмислях нещата и се стараех да ги вкарам в един обикновен сюжет, в който драматичното осветление ми беше съучастник.